منتدى أصدقاء prof3laa
{هلا وغلاا زائرنا الكريم
يسعدنااا تسجيلكـ في منتديات

....منتدى أصدقاء prof3laa....

فأهلاا وسهلا بك}


منتدى الاصدقاء لكل الاصدقاء
 
الرئيسيةprof3laa*مكتبة الصورالمنشوراتس .و .جبحـثالأعضاءالتسجيلدخول
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 7079 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو pio فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 185563 مساهمة في هذا المنتدى في 32083 موضوع
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» الفنان أبو المجد. يعود من جديد
9/1/2018, 3:56 am من طرف ابو المجد

» احسن مواقع تورنت torrent + معلومات عن كل موقع
15/10/2017, 6:59 pm من طرف البرنس

» 20 أغاني جميلة ورائعة من أسمهان ♥♥ Beautiful songs of Asmahan
15/10/2017, 6:53 pm من طرف البرنس

» هيكل فى رحاب الله...للشربينى الاقصرى.
25/1/2017, 10:44 pm من طرف Prof

» ديوان رئيس مدرسة الشمولية
16/1/2017, 7:04 pm من طرف Prof

» اجمل مقاطع ممكن تسمعها لام كلثوم
11/1/2017, 10:28 pm من طرف Prof

» من هم اعضاء منتدى اصدقاء بروف علاء
10/1/2017, 10:48 pm من طرف Prof

» اخوكم جديد وعايز يتعرف عليكم ممكن
9/1/2017, 9:22 pm من طرف Prof

» كل عام وكل اعضاء منتدى اصدقاء بروف علاء بخير وسعاده 2016
9/1/2017, 9:03 pm من طرف Prof

» هذي بلادُ لم تعد كبلادي ............؟
8/1/2017, 9:45 pm من طرف Prof

» نهي مبدأ ؟؟؟؟؟؟ >> للشاعر عطية شواش
8/1/2017, 9:43 pm من طرف Prof

» كي تكسب كل من في المنتدى أصدقاء البروف علاء !!!
7/1/2017, 11:09 pm من طرف Mobasher Suliman

» عملتلك بلوك
6/11/2016, 11:10 am من طرف البرنس

» تحية لكل أم ليست تلعب لعبة البيضة مع أبنها ..
6/9/2016, 12:43 am من طرف nassima

» أغرب ما قرأت عن البرتقال وفوائده "الجمالية والصحية للبشرة"
5/9/2016, 11:11 pm من طرف nassima

» لماذا أحبك
6/8/2016, 6:32 pm من طرف الفارس النبيل

» اغانى شهر رمضان القديمة والحديثه
4/7/2016, 1:34 am من طرف Prof

» خناقه وفاء اليوناني وابن البلد
15/2/2016, 10:31 pm من طرف Prof

» حكاية(رسمية)عن(رسمى)و(رسمية)...للشربينى الأقصرى.
15/2/2016, 10:30 pm من طرف Prof

» نحتفل اليوم مع اكثر من مائه عضو من اعضاء المنتدى باعياد ميلادهم
31/12/2015, 8:52 pm من طرف Prof

أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر
أفضل 10 فاتحي مواضيع
peace23
 
zekkra
 
Prof
 
aslama
 
نانسي
 
sara
 
حنان
 
محمد سعد
 
يوسف العربي
 
nassima
 
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 9 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 9 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 388 بتاريخ 22/7/2012, 10:28 pm

شاطر | 
 

 البيت بيتك ,,,,,,

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
نانسي
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

عدد المساهمات : 11292
نقاط المساهمات : 13746
الجنس : انثى
09/02/2010
قائمه الاوسمه :


الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: البيت بيتك ,,,,,,   30/6/2011, 1:12 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :




أحـــلى اعضاء فى الدنيا كلها



اللعبه دي شوفتها وعجبتني جدا قولت اجيبهالكوا



عشان تزيد من الترابط اكتر واكتر وهنبقا فى اللعبة



دى اكننا اخوات وعايشين فى بيت واحد وهو بيت العيلة



وبيبقى في حوارات وخناقات مع بعض وبتاع وكــدة



مثلا يعنى



عضويقول لاخوه هات الماتش ياعم الاهلى شغال دلوقتى



عضو( أخ تانى ) ياعم ماتش ايــة فى حفلة لعمورة دلوقتى



وهكذا ياجماعة تخيل كانك في بيتكم



وخلينا نشوف ايه اللي هيحصل



طبعا كده اللعبه ممكن تكون مفهومه



اي حاجه تيجي على بالكوا قولوها



بس طبعا لازم نحافظ على الاخوة اللي بينا



وانا هبــدأ ياخواتى يلاااااااا







الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

كاتب الموضوعرسالة
نانسي
عضو متقدم
عضو متقدم


عدد المساهمات : 11292
09/02/2010

الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   3/7/2011, 5:42 pm

شكراعلى لاخبار ولاهرام





انت غيرت شغلك وبئيت امام جامع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حنان
الاشراف العام
الاشراف العام


عدد المساهمات : 10596
13/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   3/7/2011, 5:53 pm

انوووس هو بيقوللك اته عازم ناس عالعشا

ايه مفهمتيش من النشرة الطويلة العريضة قصده ايه ـ؟؟؟؟؟؟


يالله انجري على المطبخ حضري العشا بايديك الحلويين

اوعى تفضحينا قدام الائمة

دي عزومة خاصة امال عزومة ائمة الجمهورية ههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نانسي
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

عدد المساهمات : 11292
نقاط المساهمات : 13746
الجنس : انثى
09/02/2010
قائمه الاوسمه :


الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   3/7/2011, 10:19 pm

انا انجر يا حنان




دى بعينك انتي وهو والي مو عاجبو يطبخ هو



مو هو يعزم وانتي تطبخي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حنان
الاشراف العام
الاشراف العام
avatar

عدد المساهمات : 10596
نقاط المساهمات : 13305
الجنس : انثى
13/03/2010
العمل/الترفيه : لاشيء

مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   3/7/2011, 10:36 pm

ما انتي عارفة يا انووووووس اني ما بعرف اطبخ


ولا اقوللك خلى بابا علاء يجيب لتا اكل دليقري من برة


المهم ما نتفضح قدات الائمة

يا لله يا لله افتحي
TV
وخلينا نتفرج على فيلم رومانسي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد سعد
مشرف القسم الرياضى
مشرف القسم الرياضى
avatar

عدد المساهمات : 3121
نقاط المساهمات : 4238
الجنس : ذكر
07/06/2010
العمل/الترفيه : ان تضىء شمعه واحده فى حياتك خيرا من ان تلعن الظلام الف عام
قائمه الاوسمه :


الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   4/7/2011, 12:12 am

رومانسى يا رومانسيه

انتم مش شاطرين غير فى الكلام
لاكن تنفيذ مفيش

انتى ما بتعرفيش تطبخى
ونانسى ما بتعرفش تطبخ غير ملوخيه
يعنى ولا هنشوف اكل ولا حاجه
انا رايح الجامع وراجع عايز اتعشى





farao flower admadm farao flower
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.prof3laa.com
نانسي
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

عدد المساهمات : 11292
نقاط المساهمات : 13746
الجنس : انثى
09/02/2010
قائمه الاوسمه :


الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   4/7/2011, 12:47 am

جامع ايه بليل حتعتكف يا خويا



كتر خيري اني بعرف اعمل ملخيه انت تعرف تعمل ايه


اصلا انا مالي فاضيه اطبخ عندي ضيوف من بره لبلد وصعب اسبهم ودخل لمطبخ ولا ايه



انده على اسير وجهزو نفسكم ننزل نعمل كزدوره كلنا سوى


ما تنسى اشرف لحسن هو نايم من مبارح صحي



هههههههههههههههههه


بشويش بشوش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حنان
الاشراف العام
الاشراف العام
avatar

عدد المساهمات : 10596
نقاط المساهمات : 13305
الجنس : انثى
13/03/2010
العمل/الترفيه : لاشيء

مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   4/7/2011, 1:36 am

يوووووووووووووووه صحينيني بالزعاريد بتاعك يا انووووس
هو فيه ايه ؟؟؟؟؟
مين الي مات

هو لواااحد مبيعرفش ينام في البيت ده
خليني انام تاني لما الرجالة تخلص تجهيز العشا صحيني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد سعد
مشرف القسم الرياضى
مشرف القسم الرياضى
avatar

عدد المساهمات : 3121
نقاط المساهمات : 4238
الجنس : ذكر
07/06/2010
العمل/الترفيه : ان تضىء شمعه واحده فى حياتك خيرا من ان تلعن الظلام الف عام
قائمه الاوسمه :


الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   4/7/2011, 1:40 am

خليكى نايمه حنونه


واحلمى انك اتعشيتى
علشان انا كسلان وعايز انام


ونانسى روحى اغرفى ملوخيه للضيوف خليهم يشربو ويدعولك



farao flower admadm farao flower
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.prof3laa.com
نانسي
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

عدد المساهمات : 11292
نقاط المساهمات : 13746
الجنس : انثى
09/02/2010
قائمه الاوسمه :


الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   4/7/2011, 1:45 am

انام ايه بئلك حنزل


وطي صوتك لحنان تصحا دى هيا يا عيني من بدري با لمنتدى شطف وكنس


ربنا يقويها


با لعند فيك بئا انا عمله نهاردى فتوش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد سعد
مشرف القسم الرياضى
مشرف القسم الرياضى
avatar

عدد المساهمات : 3121
نقاط المساهمات : 4238
الجنس : ذكر
07/06/2010
العمل/الترفيه : ان تضىء شمعه واحده فى حياتك خيرا من ان تلعن الظلام الف عام
قائمه الاوسمه :


الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   4/7/2011, 2:31 am

فنوش
ارحمينا والنبى يا ختى



وسيبك من المزع ده
هو انتى بتعرفى تطبخى اصلا غير ملوخيه ويا دوبك تسلئى بيض



farao flower admadm farao flower
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.prof3laa.com
احمد ابوطارق
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

عدد المساهمات : 2902
نقاط المساهمات : 2290
الجنس : ذكر
27/06/2011
العمل/الترفيه : فنان بدار الاوبرا المصريه
قائمه الاوسمه :



مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   4/7/2011, 4:26 am

بيتكوا 000 كشفكوا000 أولا كان نفسى أحط العنوان كبير وف نص السطر معلش لسة شوية على ماأعرف تقنيات الكتابة المهم نخش فى الموضوع ومن غير مجاملات 00ولا لف ولا دوران 00 لما لقيت نفسى الليلة سهران 00قلت أخد لفة ع الجيران 00 او ألا قى حد زيى 00سهران 000 فوجئت بأن بيتكوا "البيت بيتك" كشفكوا أيوة بقولها بصوت عالى 00كشفكوا على حقيقتكوا 000ومكنتش ودة بجد الجد أتخيل أو أفكر أنكوا على هذة الدرجة من خفة الدم والظرف واللطافة 00 لدرجة أنكوا بالظبط كأنكوا شلة قاعدة على كورنيش أسكندرية الساحر فى الأنفوشى أو رأس التين والسيلة أقول عن مين ولا مين الشلة بالصلاة ع النبى تفرح القلب الحزين 000بس أبدأ ودى البداية الطبيعية 000 بع آدم آدم السع ع المنتدى طيب يابن الناس ده أنا من أول ماشوفتك كنت كاشش منك وقلت ف سرى أتجنبك 000 فجأة لقيتك عامل منولوجست "فنان كوميدى " ونازل تنكيت ع الفتة والمشايخ والعالم الظلمة اللى جوعوا الرجل 000وحتى أسير الشوق 00ووأنا والعذاب الناس اللى كلامهم بحساب نطقوا والآمورة لانى اللى عمالة تنفخ كأنها بتنخ ف قربة مخرومة 00 والغالية نسومة اللى طول عمرها هادية حريتوا رجلها معاكوا والغالية حنان من نصاحتها عايزة الرجالة هى اللى تجهز العشا طب أبقى قابلينى 000 هو مفيش غير عم علاء وبمنتهى الذكاء 00حط الهيدفون فى ودانه وعامل أنه منهمك فى أستماع أغنية رومانسية وأنا فاهم طبعا أنه قال متخشش وياهم فى الضحك والتهريج حفاظا على البرستيج 00 أنا عايز أقولك روح يابرنس هاتلنا شوية بخور جاوى على مسك علىصندل على عين العفريت والمستكة وبخر أبواب المنتدى باب باب ويارب يكتر م الاصحاب والاحباب 000 طبعا انا مش ناسيك ىاأنوس بس أنا متعمد أسيب الحلو للآخر ودة الطبيعى لأنك صاحبة الفكرة الرائعة اللى بينت الناس دى كلها على حقيقتهم فمش أقل من زغرووتة طويلة قوى قوى فى آخر الزغروتة ساحبة حلوة كانوا بيعملوها بنات بحرى وزغروتة أطول منها لكل عائلة المنتدى واهل النتدى وأحباب المنتدى اللى شرفونا 00 وسهرونا 00وضحكونا000 وانا وانت 000 ودقى يامزيكا 0000 ترننت ترن 000ترن ترت كلة يرقص 000 كله يهيص000 ماهو أنكشفتوا 0000 وبيتكوا كشفكوا 000000000000 Basketball pirat bounce lol!


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لاني
العضو الذهبى
العضو الذهبى
avatar

عدد المساهمات : 1032
نقاط المساهمات : 1247
الجنس : انثى
02/11/2010
العمل/الترفيه : طالبة
قائمه الاوسمه :
وسام الالفيه الاولى




مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   4/7/2011, 3:31 pm

ممكن فنجان كاباتشينو بالشوكولا




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد ابوطارق
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

عدد المساهمات : 2902
نقاط المساهمات : 2290
الجنس : ذكر
27/06/2011
العمل/الترفيه : فنان بدار الاوبرا المصريه
قائمه الاوسمه :



مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   4/7/2011, 3:49 pm

[i] بصراحة كدة لانى 000 ولا أنت00 نقدر نستغنى عن الكابيتشينو 000 بس انا بشربها بلاك

يعنى سادة 000 وانتى بتشربيها بالشيكولاتة ذوقك حلو

بالهنا والشفا 0000



40


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nassima
الاشراف العام
الاشراف العام
avatar

عدد المساهمات : 8258
نقاط المساهمات : 9505
الجنس : انثى
09/02/2010
العمل/الترفيه : تسويق
قائمه الاوسمه :



مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   4/7/2011, 4:29 pm

هههههههههههههههه
انا حاسة نفسي في ستار اكاديمي

طيب ومين الي حيحاسب على الكبوتشينو انت يا ابو طارق كلنا عارفين انك صاحب الكرم
يلا طلع الفلوس الراجل صاحب القهوى مستني فلوسه خلي اسير ياخدهومله ويجيب بيتزا فطريقه وهو راجع لكل اصحاب المنتدى
وكمان على حسابك البنات تعبانة ومش قادرين يعملولكم اكل مانتو ولا اكل مكفيكم مش ناقصين تاكلونا احنا وتكمل
يا ساتر يا رب





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.prof3laa.com
البرنس
مشرف منتدى الاخبار
مشرف منتدى الاخبار
avatar

عدد المساهمات : 4465
نقاط المساهمات : 3873
الجنس : ذكر
30/01/2011
قائمه الاوسمه :




الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   4/7/2011, 4:52 pm

انا جبت البيتزا الي طلبتوها

يلي اتحركي انتي وهي ، وجهزوا حاجه ناكلها

وانتي ينسيمه مش وقت احساس جهزي معاهم الاكل

أصل اقول لابو نسب مش بتعرفي تطبخي lol!

هههههههههههههههههه




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nassima
الاشراف العام
الاشراف العام
avatar

عدد المساهمات : 8258
نقاط المساهمات : 9505
الجنس : انثى
09/02/2010
العمل/الترفيه : تسويق
قائمه الاوسمه :



مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   4/7/2011, 5:07 pm

يا خويا ما تقله هو اساسا عارف مهاراتي
زومش حيرد عليك
ههههههههههههههههههه
وبعدين هو انت جبت البيتزا عشان نطبخ كمان دي مش مكفياكم
ايه البطون دي متبتشبعش
يا ساتر يا رب





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.prof3laa.com
نانسي
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

عدد المساهمات : 11292
نقاط المساهمات : 13746
الجنس : انثى
09/02/2010
قائمه الاوسمه :


الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   4/7/2011, 6:34 pm

هاد بجد طمع بئا بيتزا وطبيخ بلاش طفاسه


ههههههههههههههههههههههههههههه


ابو طارق لسه مارجع من تحت ربنا يقوي حد ينده عليه ليكون تكتك بتاعو بايظ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nassima
الاشراف العام
الاشراف العام
avatar

عدد المساهمات : 8258
نقاط المساهمات : 9505
الجنس : انثى
09/02/2010
العمل/الترفيه : تسويق
قائمه الاوسمه :



مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   4/7/2011, 10:07 pm

ههههههههههه
ابو طارق هرب من لما سمع سيرة الفلوس مش مشكلة انا وصيت البقال والمول الي جنبنا على حجات كتير واديتهوم صورة ابو طارق عشان هو الي حيحاسب
واديتهم العنوان ورقم البيت يعني كده كده هو الي دافع هو الي دافع
هو حيروح فين مرجوعه لبيته في الاخير
ربنا معاه
ويقدر على التكاليف دي
اهم حاجة ابعدو عنه الكبريت ليقوم يولع في نفسه وينتحر





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.prof3laa.com
نانسي
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

عدد المساهمات : 11292
نقاط المساهمات : 13746
الجنس : انثى
09/02/2010
قائمه الاوسمه :


الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   4/7/2011, 10:39 pm

والله يا نسمه دى هرب وقال عدولي


فلوس ايه هو مش دافع لو عمنا ايه معلش مسمحينو
لمره دى



عرفه نفسي اخلي ابو لعربي هو الي يدفع

يوسف ما بيدخل هنا خايف ندفعوا الحساب بس على مين

ههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
البرنس
مشرف منتدى الاخبار
مشرف منتدى الاخبار
avatar

عدد المساهمات : 4465
نقاط المساهمات : 3873
الجنس : ذكر
30/01/2011
قائمه الاوسمه :




الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   4/7/2011, 11:12 pm

انا دفعت الفلوس مكان أحمد

يلي منك ليها حضروا العشاء




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نانسي
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

عدد المساهمات : 11292
نقاط المساهمات : 13746
الجنس : انثى
09/02/2010
قائمه الاوسمه :


الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   5/7/2011, 11:59 am

خاف على نفسك يعني عشان دفعت عواض احمد تطلع عنا

اصلا انا ونسمه ما بدنا نتعشا حنام خفيف خفيف

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نبض ملوكي
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

عدد المساهمات : 2200
نقاط المساهمات : 2408
الجنس : انثى
05/07/2011
قائمه الاوسمه :


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   5/7/2011, 12:30 pm

ايه البيت ده الواحد مابعرف يرتاح ولا حتى ينام بهدوء
كل همكم اكل اكل
ارجوكم شويه هدوء بس

كيف بس داخلة بعين قويه
ربنا يس
تر




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نانسي
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

عدد المساهمات : 11292
نقاط المساهمات : 13746
الجنس : انثى
09/02/2010
قائمه الاوسمه :


الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   5/7/2011, 2:09 pm

اهليننننننننننننننننننن حببتي منوره لمنتدى ومنوره البت


ترحيب خلاص ودلال خلاص


يلا على لمطبخ وغسلي الجلي



ولا كلووووووووو نوم نوم نوم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد ابوطارق
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

عدد المساهمات : 2902
نقاط المساهمات : 2290
الجنس : ذكر
27/06/2011
العمل/الترفيه : فنان بدار الاوبرا المصريه
قائمه الاوسمه :



مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   5/7/2011, 4:43 pm

[i]
يا ولاد الأية 00 عمالين تقطعوا ف فروتى من أمبارح أيشى يقول هرب وأيشى يقول التوكتك عطل مفيش

الأ آسير أخويا اللى وقف جنبى كلك رجولة ياأسير وبعدين ياأخت سلمى ياريحة الحبايب متشخطيش من

دلوقت ومعلش أنا لسة مرحبتش بيكى مع أن والله فرحت قوى للحبايب اللى هللوا وقعدت أدعى ربنا يفتح

حنفية تنزل حبايب وعلى رأى المثل " أيه غرض الأعمى ؟ قالوا قفة عيون " وللتوضيح القفة هى عبارة

سبت مدور كبير لكن يصنع من قش طرى 00 والأعمى هو حضرتى أما سبب تأخيرى خدت بوكس فى

مناخيرى من كبابجى أسمه الديرى مشهور هنا فى المطرية بديلة 10 جنية ورقة كدة حتة واحدة وجديد ة

عايز أجيبلكوا عشوة كباب وكفتة تبروا نفسكوا اصل شايفكوا كلوكوا هافتنين وخاسين معرفش دة من أية ؟

لزوم الرجيم يعنى والا الامور مخستكة المهم أول ماش الحتة بعشرة لقيتة فطس م الضحك 00 ويضحك

ويمسك بطنة ويضحك وأنا واقف مذهول مش فاهم حاجة قلت أفوقة قلت بكل ألاطة خلصنى يامعلم تشكيلة

كباب وطرب وكفتة وهات الباقى وعنها لقيت الضحك وقف والدنيا سكتت والناس من حوالين بعدت وبوم

مرزبة فى مناخيرى طب ليه كدة يامعلم ديرى ولاد حلال سحبونى بعيد وهو عمال يهلل مش وشك هنا

تانى معرفش حصل عمال أفكر من ساعتها محتار الناس جرى لها أيه ؟ هو في أيه ؟ أول مافقت كدة

وصحصحت قلت أجى البيت أستريح شوية ماهو لسة مناخيرى بتزن 00 صوت ماتور فى ودانى بيرن

ألاقيكوا 00 مقطعين فى فروتى 00 رجعت أقول الناس جرى لها أيه ؟ هو فى أيه ؟؟ أتحسدنا ولا أيه ؟

ماقولتلك أمبارح يابرنس عايزين شوية بخور جاوى على صندل على مستكة وعين العفريت ونبخركوا

كلكوا 000 أبخركوا بنفسى 000 ويكفينا شر العين ويحمينا رب العالمين صبيان وبنين كبار وصغيرين

ونفضلوا متلميين عيلة واحدة 000 قولوا آمين 000000
35 35


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nassima
الاشراف العام
الاشراف العام
avatar

عدد المساهمات : 8258
نقاط المساهمات : 9505
الجنس : انثى
09/02/2010
العمل/الترفيه : تسويق
قائمه الاوسمه :



مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   5/7/2011, 4:56 pm

الله هو انتو شايفيني شيخة المنتدى ولا ايه
كل شوية علاء يندهلي اعمل شوية بخور عشان بعيد الشر الله يبعدها عننا البت الي اسمها الحسد والعين
وكمان دورك يا اخ ابو طارق
بس معلش خد انت البوكس وريحنامن العين000 تيجي فيك ولا في المنتدى
000
اه قصدي تيجي فينا ولا فبيتنا اهو ده حال الي يحب يستحملها فروحه ولا فاحبابه وبيتنا حبيبنا
معلش سامحني يا خويا احمد اصلي استعرت منك شوية الاصفار دي
حبقى ارجعهملك الدور الجاي
وبلاش قصة البحور دي عشان خلص من عندي استنوني لما ابقى اروح العمرة
ولا شوفولنا حد مناصحابنا يعملنا شوية على القليل يعلل البيت بالريحة الزكية
واتهني يا هنية
لوئ لوئ لوئ
انا حاسة ان بعد البخور ده كل بنات المنتدى حيتجوزو عشان كده بزغرط
جهزي نفسك يا نانسي عشان تعملي الحلويات





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.prof3laa.com
نبض ملوكي
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

عدد المساهمات : 2200
نقاط المساهمات : 2408
الجنس : انثى
05/07/2011
قائمه الاوسمه :


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   5/7/2011, 5:14 pm

اهلين فيك يااحمد
منور بيكم

هتعرف عليكم كلكم
ونانسي ونسيمة




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nassima
الاشراف العام
الاشراف العام
avatar

عدد المساهمات : 8258
نقاط المساهمات : 9505
الجنس : انثى
09/02/2010
العمل/الترفيه : تسويق
قائمه الاوسمه :



مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   5/7/2011, 5:19 pm

طبعا انت من اهل البيت تشرفي وعلى راسي وعيني يا سلمى
اهلا بيك
اختك نسيمة من الجزائر
جيبيلنا كاسة كازوزة باردة والنعمة عشان الحر واسير مخرب التكييفات كلها
كل يوم يفتح جهاز يخرب ويشيل مصارينه ويسيبه كده
المهم حلوان التعارف كمان ما تنسي ماشي يا حبيبتي





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.prof3laa.com
نانسي
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

عدد المساهمات : 11292
نقاط المساهمات : 13746
الجنس : انثى
09/02/2010
قائمه الاوسمه :


الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   5/7/2011, 5:51 pm

من عيوني يا عروسه المنتدى انتي تئمري اعمل حلويات اعمل كل شئ يوم فرحكم يا صبايا


بس الله يخليكي تصلي على شركه التكيف لاحسن اسير جاب اخرتو لتكيف


سلمى المشروبات من عندكم ليوم ماشي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نبض ملوكي
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

عدد المساهمات : 2200
نقاط المساهمات : 2408
الجنس : انثى
05/07/2011
قائمه الاوسمه :


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   5/7/2011, 5:54 pm

تسلميلي يارب
وانا سلمى من فلسطين رح نكون اصحاب اكيد
لازم تدللوني اربعين يوم على الاقل بعدين ببطل ضيفة




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نانسي
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

عدد المساهمات : 11292
نقاط المساهمات : 13746
الجنس : انثى
09/02/2010
قائمه الاوسمه :


الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   5/7/2011, 5:59 pm

لاء يا عيني الي يدخل هنا من اول يوم يبئا من اصحاب البيت



اربعين يوم








روحي عملي قهوه يا ضيفه قصدي يا سلمى

وصحي كل اعضاء

يلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


اديني بقلها بهدوء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
♥ĈØßяа♥
العضو الذهبى
العضو الذهبى
avatar

عدد المساهمات : 1154
نقاط المساهمات : 1220
الجنس : ذكر
09/03/2011
قائمه الاوسمه :


مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   5/7/2011, 6:10 pm

scratch ايه الدوشه دى هو الواحد ميعرفش ينام فى البيت ده ولا ايه وطى صوت التلفيزيون ده شويه واتكلموا بالراحه انا مصدع وعايز انام ويبقى اسمع صوت واحده ولا واحد فيكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نانسي
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

عدد المساهمات : 11292
نقاط المساهمات : 13746
الجنس : انثى
09/02/2010
قائمه الاوسمه :


الاوسمه
 :  

مُساهمةموضوع: رد: البيت بيتك ,,,,,,   5/7/2011, 6:17 pm

اهلينننننننننننننننننننننننننننننن


محمد بيك بئا جايه متاخر وطالع صوتك با لعالي ختشي احسلك



طب قول السلام عليكم احكنا شو صار معاك موهك دخل شمال

لحسن اخلي كل العيال تعيط قصدي اعضاء


ههههههههههههههههههه


سلامتا كوبرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
البيت بيتك ,,,,,,
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى أصدقاء prof3laa :: المنتديات الاجتماعيه :: القسم الاجتماعى :: قسم الترحيب والتعارف والصداقه-
انتقل الى: